Про проект

Українська Православна Церква відкрила всеукраїнську телефонну лінію духовної підтримки громадян «Надія» – про це було оголошено у понеділок, 16 червня, на прес-конференції в Києво-Печерській Лаврі.

Церковна Лінія довіри

Кол-центр працює щоденно з 12:00 до 22:00. Дзвінки за номером підтримки (0800 50 26 86) безкоштовні для мешканців України.

Духовна допомога для виходу зі стресу

За словами координатора проекту протоієрея Владислава Діханова, телефонну лінію започаткували на прохання українців.

Церковна Лінія довіри

— Стресова ситуація в країні накладає на людей свій відбиток. Тому їм так важливо бачити підтримку духівників і таким чином зберегти мир в своїх душах», — каже отець Владислав.

10 дзвінків за перші 2 години роботи

За перші дві години роботи священики отримали  десять звернень кол-центру.  Дев’ять з них – від чоловіків. Це не збіг обставин. Адже проект, насамперед, розрахований на людей, котрі не можуть піти до храму, перебувають у зоні бойових дій.

Як розповів отець Владислав, першим на лінію духовної підтримки дозвонився Тарас із Харкова. Він питань не задавав, лише попросив батюшку молитися за мир в Україні та подякував.

10 священиків на лінії

На запитання людей відповідатимуть десять київських священиків. Усі — з вищою богословською освітою, мають досвід спілкування з людьми.

Церковна Лінія довіри

— Коло питань, на котрі відповідають отці, – широке, але ми не даємо лікарських чи політичних порад. Також не інформуємо про те, як дістатися до того чи іншого храму, тобто не виконуємо функцію довідки, — розповів учасник проекту «Надія» протоієрей Віктор Іващук.
Розширяти штат кол-центру поки не планується, але, можливо, згодом до проекту долучаться професійні психологи.

Залишайтесь на зв’язку!

Лінія підпримки «Надія» не схожа на традиційний кол-центр зі стаціонарними телефонами та комп’ютерами.  Адже священики не сидять на місці, кожен із них служить у храмі та має  низку послухів. Тому всі дзвінки надходять на мобільні телефони. Вільний оператор миттєво відгукується. Якщо ж лінія зайнята – не поспішайте класти слухавку, залишайтесь на зв’язку – вас обов’язково з’єднають. Максимальна тривалість розмови – 30 хвилин.

Досвід вже є

Для УПЦ такий досвід — не новий. Кілька років тому в Дніпропетровській епархії діяв подібний кол-центр. Тоді його роботу також забезпечувало 10 священиків.

Як довго діятиме духовна телефонна підтримка – невідомо. Але в УПЦ  хочуть зробити її безтерміновим проектом, оскільки переконані: така лінія потрібна в будь-який час.

ФОТО священика Максима Брусники

(460)